woensdag 1 maart 2017

De tijd gaat snel ...

Het is alweer een tijd geleden dat ik deze blog opgestart heb waarin ik jullie wilde laten delen in de leuke, en soms minder leuke, dingen die het houden van een chambres d'hôtes met zich meebrengt.

Bloggen heb ik sindsdien niet gedaan. Ik wilde alle persoonlijke perikelen niet op het internet gooien, dat heeft allemaal geen zin. Je kan beter niets vertellen op het moment van frustratie want dan bekijk je alles slechts vanuit één standpunt, het jouwe.

Ondertussen heb ik alles op een rijtje kunnen zetten, de frustratie van 'de andere partij' leren begrijpen, maar ik heb ook (NOG EENS) geleerd dat alles gebeurt met een reden.

Ik wil dat het duidelijk is dat we enorm genoten hebben in het afgelopen seizoen, dat we graag in Castellane wonen, dat we het ontzettend leuk vinden om een chambres d'hôtes te hebben, dat het heel fijn is om zoveel mooie mensen tegen te komen!

We kijken uit naar een heel leuk seizoen 2017, de boekingen lopen goed binnen en daarvoor zijn we dankbaar, we gaan ervoor zorgen dat onze gasten tegen het einde van het jaar kunnen terug kijken op een leuke vakantie (en wij op een leuk jaar).

Ik hoop dat ik dit jaar een beetje meer kan bloggen, positieve dingen, we blijven ervoor gaan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten