donderdag 8 februari 2018

De lente hangt in de lucht

De lente hangt hier in Castellane in de lucht, het is heerlijk weer en ik voel dat het tijd is om terug op te laden.

Gisteren maakte ik een wandeling van tussen de 6 en de 7 km, via de weg richting La Baume, en dan ben ik halverwege een bospad ingeslagen, heerlijk was dat!


Ik was alleen omdat mijn wederhelft naar Régusse was om de laatste zaken af te handelen, alles af te sluiten. Hij had nog een goed gesprek met de verkopers van het huis en zij zijn er nog altijd niet goed van dat wij hun huis niet konden kopen, ze hadden zo gehoopt dat wij erin zouden wonen.
Er was nog een koppel het huis gaan bezichtigen, mensen die graag een chambres d'hôtes wilden beginnen. De verkopers hebben gewoon geweigerd om het aan hun te verkopen, zij hadden een pak minder eigen geld om erin te steken, laat staan dat zij een lening zouden krijgen.
Die mensen zijn zo moe van de laatste maanden, ze stoppen voorlopig met de verkoop van hun huis en ze zullen alles een tijdje laten rusten.
Het is echt niet te geloven hoe het soms kan lopen.

Ondertussen hebben we allebei werk voor deze zomer en ik heb het gevoel dat alles beetje bij beetje begint te stromen. Wij vervelen ons niet (zo lang het weer mooi is) en we hopen dat het komende jaar alles duidelijk wordt.

Vandaag was ik bij de Franse B voor een massage (ik heb een Nederlandse B én een Franse B om me te laten masseren, ééntje in de zomer en de ander in de winter) en het was ongelooflijk hoe alles aan het stromen ging, we waren helemaal op elkaar ingespeeld en ik was zo relax. Terwijl ik daar lag zag ik onze toekomst helemaal voor me en dat viel heel goed mee. Ik barstte van de energie toen de massage gedaan was.
Vanavond ga ik voor het eerst met de Franse B mee naar de 'yoga du son' in Digne-les-Bains, ik kijk er heel erg naar uit !

De lente komt eraan ... 💓

Geen opmerkingen:

Een reactie posten